Obchodní podmínky
Tyto obchodní podmínky
platí od 25.5. 2018.
Tyto obchodní podmínky upřesňují práva a
povinnosti prodávajícího Renáta Škodová, Slavíkova 223, 262 23 Jince; IČ
87188996; zapsané v živnostenském rejstříku u Městského úřadu Příbram
pod Č.j.: MěÚPB-OŽÚ/3618/2008/1K/2 a kupujícího (zákazník, spotřebitel).
Kupní smlouva a ostatní smluvní vztahy jsou
uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky především v souladu s
občanským zákoníkem č.89/2012 Sb.
Dodací a platební podmínky
Zboží zasíláme v termínu dohodnutém se zákazníkem. V sídle firmy je
možný osobní odběr po domluvě telefonicky či e-mailem. Zboží, které
nevyžaduje zpracování lze zakoupit přímo v provozovně. U výšivky či
úpravy zboží, při kterém by bylo zboží dále neprodejné nebo těžko
prodejné si vyhrazujeme právo požadovat platbu předem.
Není-li zboží uhrazeno do 10
pracovních dnů od objednání, je objednávka zrušena. Při odběru
zboží velkoodběratelem (podnik, živnostník) lze dohodnout individuální
slevu na zboží. Zboží je majetkem prodávajícího až do zaplacení zboží
zákazníkem.
Poštovné a balné
Poštovné a balné je uvedeno při objednávce zboží. Pokud není poštovné
uvedeno v objednávce, bude poštovné a balné určeno individuálně a
sděleno zákazníkovi před odesláním zásilky.
Odstoupení od smlouvy
- záruka vrácení peněz
Je-li zboží doplněné výšivkou nebo jiným způsobem upravené dle přání
zákazníka, jedná se o dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele
nebo pro jeho osobu. Na toto zboží nelze uplatnit právo na odstoupení od
smlouvy dle Občanského zákoníku.
Zboží odeslané zákazníkovi, které není upravené podle přání
zákazníka (např. textil bez výšivky), je možné do 14 dnů vrátit (pouze
neporušené) na adresu: Renáta Škodová-Aresko, Slavíkova 223, 262 23
Jince. Peníze Vám, po prověření neporušenosti, obratem zašleme. Náklady
spojené s vrácením zboží hradí spotřebitel. Na výrobky poskytujeme
záruku podle platné legislativy.
Reklamace
V případě reklamace nás prosím kontaktujte e-mailem (obchod@aresko.cz),
telefonicky +420 721 147 999 nebo osobně v provozovně s oznámením a
popisem reklamace. Při odeslání reklamovaného zboží na naši adresu,
prosím přiložte alespoň kopii daňového dokladu a stručný popis závady.
Jako záruční list slouží daňový doklad, který obdržíte s dodaným zbožím.
Nepřevzetí zásilky
Pokud si zákazník objednané zboží nepřevezme, je povinen uhradit
náklady, které tím vznikly. V případě neuhrazení těchto nákladů
může být pohledávka postoupena i bez souhlasu dlužníka jiné osobě.
Ochrana osobních údajů
Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího. Více
informací k takovému zpracování najdete v "Ochrana osobních údajů".
Náklady na prostředky komunikace na
dálku
Spotřebitel (kupující) souhlasí s použitím prostředků
komunikace na dálku (v případě komunikace mimo provozovnu). Spotřebitel
hradí pouze náklady spojené s uzavřením kupní smlouvy vzniklé na jeho
straně (telefon, internetové připojení apod.). Náklady spojené s
provozováním e-shopu nese prodávající.
Další práva a povinnosti smluvních stran
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je
příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00
Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského
oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti
příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů
vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce
vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona
č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.